دستگاه پوست گیر جو و گندم

دستگاه پوست گیر جو و گندم

در این وبلاگ به طور کامل انواع دستگاه پوست گیر جو و گندم را بررسی می کنیم!
دستگاه پوست گیر جو و گندم

دستگاه پوست گیر جو و گندم

در این وبلاگ به طور کامل انواع دستگاه پوست گیر جو و گندم را بررسی می کنیم!

تولید آرد در کارخانه آرد سازی | مراحل اصلی تولید ارد در کارخانه

تولید آرد در کارخانه آرد سازی معمولاً به صورت مراحلی انجام می‌شود. در زیر به طور کلی به مراحل اصلی تولید ارد در کارخانه اشاره می‌کنم:


پذیرش و ذخیره‌سازی گندم:

گندم به کارخانه وارد می‌شود و در محیط‌های مناسب ذخیره می‌شود. در این مرحله، گندم‌ها بررسی و تست می‌شوند تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل شود.


تمیزکاری و ضد عفونی:

گندم‌ها به ماشین‌های تمیزکاری منتقل می‌شوند تا از ذرات غیرمطلوب مانند خاک و سنگ‌ها پاک شوند. همچنین، در این مرحله، گندم‌ها ممکن است با استفاده از روش‌های ضد عفونی مانند بخاری‌های گازی یا مواد شیمیایی و دستگاه پوست گیر جو و گندم مورد پاکسازی قرار گیرند.


خرد کردن و آسیاب کردن:

گندم‌ها به آسیاب‌ها منتقل می‌شوند. در این مرحله، گندم‌ها خرد می‌شوند تا به اندازه‌ای که بتوانند به آسیاب‌ها داده شوند. سپس در آسیاب‌ها، گندم‌ها به طور مکانیکی آسیاب می‌شوند تا به صورت پودری درآیند.


سنجش و تمیزکاری دقیق‌تر:

پودر گندم در این مرحله به سنجش‌گرها منتقل می‌شود. این سنجش‌گرها برای جداسازی اجزای ناخواسته مانند سنگ‌ها، مواد خارجی و ذرات بزرگ‌تر استفاده می‌شوند.


سورتینگ:

در این مرحله، از تکنولوژی‌های سورتینگ و جداسازی تصویری برای جداسازی دانه‌های خراب، بیمار، غیرقابل استفاده یا مواد آلوده استفاده می‌شود. این فرایند با استفاده از دستگاه‌های خاص صورت می‌گیرد و امکان تشخیص و جداسازی دانه‌های مختلف بر اساس ویژگی‌های ظاهری مانند اندازه، شکل و رنگ فراهم می‌شود.


ذخیره‌سازی و بسته‌بندی:

پس از عبور از مراحل قبلی، آرد در مخازن مجزا ذخیره می‌شود. سپس بسته‌بندی می‌شود، به طور معمول در کیسه‌های بزرگ. زاگرس ماشین بهترین مرکز خرید دستگاه پوست گیر جو و گندم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد